Om het bezoeken en winkelen bij babysonly.nl nog gemakkelijker en persoonlijker te maken, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij uw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen wij advertenties tonen die aansluiten bij uw interesses en kunt u informatie delen via social media. Gaat u akkoord met deze cookies? Bekijk ons cookiebeleid.

Sluiten
Menu
0
  • Producten
  • Inspiratie
Vorige pagina
https://www.babysonly.nl/pakket-niet-ontvangen/f46c7
Zoeken
Winkelmandje

Bezorgen

Heb je jouw pakket niet ontvangen? Wat vervelend. Meestal wordt het alsnog snel geleverd.

Wat kun je doen als jouw pakket niet geleverd is? 

Wij adviseren je altijd de volgende zaken te checken:

Track & Trace code van je zending

Met de Track & Trace link die je hebt ontvangen, kun je jouw pakket volgen op de website van DPD. Je kunt dan zien of je bestelling nog onderweg is, of dat de bezorger al bij je aan de deur is geweest. Ook kan het zijn dat de indicatie van de bezorgtijd gewijzigd is. DPD streeft naar een verwachte aflevertijd tot op 1uur nauwkeurig.

Controleer je brievenbus

Wellicht heb je de bel niet gehoord of was je net even de deur uit? In dat geval kan het zijn dat de bezorger van DPD een kaartje heeft achtergelaten in jouw brievenbus. Op dat kaartje staat of je pakket is aangeboden bij de buren of dat het pakket bij een DPD Servicepunt is afgeleverd.

Kies een ander bezorgmoment

Komt het aangegeven bezorgmoment niet uit? Het is wellicht ook mogelijk om de DPD bezorger op een ander moment het pakket te laten bezorgen. DPD geeft in de eerste e-mail aan of het mogelijk is om de bezorgafspraak te wijzigen.

Kom je er niet uit?

Geen probleem. Onze klantenservice helpt je graag verder, zodat het pakket alsnog snel geleverd wordt. Neem contact op met onze klantenservice.

Copyright © 2019 Babys Only Sitemap | Algemene Voorwaarden | Cookies | Privacy |