Veel gestelde vragen

Grote kans dat je vraag daar tussen staat, heb je meteen antwoord!
Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Wil je jouw bestelling wijzigen? Het is helaas niet mogelijk om je bestelling te wijzigen. Je hebt de volgende opties:

  • Als jouw bestelling al onderweg is, kun je deze weigeren aan de deur. Dit kost je niets.
  • Heb je jouw bestelling al ontvangen? In dat geval kun je het kosteloos retour sturen binnen Nederland en België.
Wat is de status van mijn bestelling?

Wil je jouw bestelling in de gaten houden? Dat kan heel simpel. Je bestelling doorloopt altijd een vast aantal stappen. Per stap ontvang je een bijbehorende e-mail. Zo weet je precies waar in het bestelproces jouw order zich bevindt.

Stap 1 Orderbevestiging
Zodra je bestelling is geplaatst, ontvang je een e-mail met de orderbevestiging. Hierin staat precies omschreven welk(e) product(en) je besteld hebt tegen welke prijs. Ook vind je hier jouw ordernummer.

Stap 2 Order in behandeling
Wanneer onze afdeling Verkoop je bestelling in behandeling heeft genomen, ontvang je een e-mail met de melding dat je order in behandeling is. Vanaf dat moment zijn we druk bezig met het verzamelen en inpakken van je bestelde product(en).

Stap 3 Order verzonden
Als je bestelling is ingepakt, verlaat deze ons magazijn. Zodra je pakket verstuurd is, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging met het bijbehorende Track & Trace nummer. Via de Track & Trace link kun je jouw pakket volgen.

Ik heb mijn pakket niet ontvangen. Wat nu?

Heb je jouw pakket niet ontvangen? Wat vervelend! Meestal wordt het alsnog snel geleverd.

Met de Track & Trace link die je hebt ontvangen, kun je jouw pakket volgen. Je kunt dan zien of je bestelling nog onderweg is, of dat de bezorger al bij je aan de deur is geweest. Ook kan het zijn dat de indicatie van de bezorgtijd gewijzigd is.

Wellicht heb je de bel niet gehoord of was je net even de deur uit? In dat geval kan het zijn dat de bezorger een kaartje heeft achtergelaten in jouw brievenbus. Op dat kaartje staat of je pakket is aangeboden bij de buren of dat het pakket bij een Servicepunt is afgeleverd.

Kom je er niet uit? Geen probleem! Onze klantenservice helpt je graag verder, zodat het pakket alsnog snel geleverd wordt. Neem contact op met onze klantenservice.

Wat is de bezorgtijd?

Wij streven ernaar om bestellingen zo snel mogelijk te bezorgen. Is het product op voorraad en bestel je het op werkdagen vóór 20.00 uur? Dan heb je jouw bestelling de volgende werkdag al in huis. Leveringen aan andere landen dan Nederland kunnen wat langer duren.

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten variëren per land. In jouw winkelwagen worden de bezorgkosten altijd duidelijk aangegeven.

Nederland
Bij een bestelling vanaf €40,- is de bezorging gratis. Onder de €40,- betaal je €4,95 bezorgkosten.

België
Bij een bestelling vanaf €50,- is de bezorging gratis. Onder de €50,- betaal je €6,95 bezorgkosten.

Wij proberen jouw bestelling altijd in één pakket te leveren. Is een deel van je bestelling niet op voorraad? Dan wordt het nageleverd.

Hoe kan ik een product ruilen of retourneren?

Is jouw aankoop niet geheel naar wens? Dan kun je deze in zijn geheel of gedeeltelijk retour sturen binnen 30 dagen. Het product dient onbeschadigd, ongebruikt, compleet, schoon en indien redelijkerwijs mogelijk in originele verpakking retour gestuurd te worden. Eventuele labels en prijskaartjes mogen niet verwijderd worden.

Je kunt jouw retour aanmelden via ons retourportaal. Het enige wat je hiervoor nodig hebt is jouw postcode en het ordernummer van jouw bestelling. Het ordernummer vind je op jouw orderbevestiging of factuur. Geef het pakket vervolgens af bij een afleverpunt.

Zijn er retourkosten?

Baby's Only vergoedt de verzendkosten voor retourzendingen binnen Nederland en België. Wilt u een deel van uw gratis verzonden bestelling retour sturen? Mogelijk worden er dan verzendkosten naberekend wanneer dit lager is dan het drempelbedrag voor gratis levering.

Wanneer staat het geld weer op mijn rekening na retour?

Binnen 5 werkdagen na ontvangst van je zending wordt het aankoopbedrag (minus eventuele verzendkosten bij een deelretour) overgemaakt op het rekeningnummer waarmee de aankoop is betaald.

Wat is het garantietermijn?

Voor alle producten die je bij Baby's Only koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit houdt in dat het product in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Als je een product ontvangt waarbij dit niet het geval is, verzoeken wij je contact op te nemen met onze klantenservice. Er wordt dan gezocht naar een passende oplossing. Afhankelijk van het soort defect ruilen we het artikel om, repareren we het of krijg je jouw geld terug.

Garantie geldt niet wanneer:

  • er geen aankoopbon is.
  • het artikel niet is gewassen volgens het op het etiket vermelde wasvoorschrift.
  • de slijtage aan het product als normaal kan worden beschouwd.
  • er veranderingen in of aan het product zijn aangebracht, waaronder begrepen reparaties die niet met toestemming van Baby’s Only zijn verricht.
  • gebreken aan het artikel het gevolg zijn van oneigenlijk of onoordeelkundig gebruik.
  • beschadiging aan het product is ontstaan door opzet, grove onachtzaamheid of nalatig onderhoud van de zijde van de koper.
Kan ik mijn product laten repareren?

Baby's Only beschikt over een eigen reparatieafdeling. Hierdoor kunnen wij je product(en) snel herstellen, in de meeste gevallen binnen 5 werkdagen. Wij repareren uitsluitend binnen de garantieperiode van een product. Dat betekent dat een reparatie altijd kosteloos is.

Hoe kan ik een verkooppunt worden?

Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe verkooppunten. Heeft u interesse om Baby's Only dealer te worden? Vul het inschrijfformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op!

Hoe bestel ik als dealer?

Baby's Only dealers kunnen eenvoudig bestellen via het online portal of door rechtstreeks naar https://business.babysonly.eu/nl te gaan.